شیمی در خانه

شیمی در خانه

شیمی غیر حرفه ای در منزل
شیمی در خانه

شیمی در خانه

شیمی غیر حرفه ای در منزل

سایت جالب درباره تغذیه

امروز سایتی رو به شما معرفی می کنم که بسیار از لحاظ تغذیه مهمه و می تونید اطلاعات مهم و جالبی ازش بگیرید که برخلاف کتاب، مجانی هست و اطلاعاتی چون منابع هر ماده مغذی از جمله انواع ویتامین ها، چربی، کربوهیدرات، روتئین، آب، خاکستر، انواع آمینواسیدها، انواع مواد معدنی و ... و همین طور ارزش غذایی تعداد بسیار زیادی خوراکی در اون هست و می تونید ازش استفاده کنید.

البته این سایت متعلق به انجمن غذا و سلامت ایالات متحده آمریکا هست و زبان رسمی سایت انگلیسیه ولی لازم به دونستن زیاد انگلیسی نیست و می تونید با استفاده از یک دیکشنری ازش استفاده کنید. آدرس سایت:

http://ndb.nal.usda.gov/

نظرات 1 + ارسال نظر
تک طراحان یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 20:23 http://www.taktarahi.ir

سلام و درور فراوان
امیدواریم شاد و خرم و پیروز باشید.سایت جدید مهندسان مکانیک و دیگر رشته های مهندسی راه اندازی شد.از سایت شرکت تک طراحان دیدن فرمائید واز اطلاعات آموزشی سایت استفاده نمائید و اگر مایل به همکاری با شرکت تک طراحان و کسب در آمد بودید با ما در ارتباط باشید.اگر جزء دانشجویان و یا اساتید و یا افرادی هستید که مطلب یا فایل آموزشی دارید که در ارتباط با رشته های فنی مهندسی است می توانید در سایت قرار داده و به چندین طریق از آن کسب درآمد نمائید.سایت تازه تاسیس است و به نویسنده و برنامه نویس فعال نیازمندیم .به ازاء هر مطلب آموزشی که در سایت قرار دهید 500ریال به شما تعلق می گیرد
با ما در ارتباط باشیدwww.taktarahi.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.